Helvetes…

Alltså: de kan göra små, små telefoner med touchscreens, de kan skicka småbilar till Mars och de kan tillverka övervakningsapparatur så avancerad att den praktisk taget kan kartlägga din minsta lilla rörelse. Men har de uppfunnit ett filter så jag slipper ta del av all jävla idiotisk information som finns på nätet nu i samband med elitseriepremiären? Nej. Hockey, hockeyspelare, all information som finns om hockey sänker min livskvalitet betänkligt. Snälla: uppfinn ett hockeyspam-filter till min dator. Jag betalar för mig.

2 svar to “Helvetes…”

  1. Men varför har bilden blivit så liten? Vi vill ha stora hockeybilder!

  2. Niclas, jag tror du kan roa dig med att surfa runt lite på t.ex. Flashback efter namnet på spelaren därovan, så får dig en härlig cineastisk upplevelse…

    Ledtråd: hans namn är Jan Huokko.

Kommentera

