Nytt material

todd.jpg

Häromveckan spelade Jens Lekman för ett utsålt kägelbanan. En lustig grej i sammanhanget var att han gjorde genidraget att låta en av mina all-time favoritkomiker, Todd Barry, agera ”förband”. Naturligtvis kunde jag inte låta bli att ta ett snack med Todd efter hans rutin, och han frågade mig vilka amerikanska komiker jag var förtjust i. ”Förutom dig? Mitch Hedberg och Steven Wright – men Steven Wright gör inte så mycket nytt va?” ”Nej”, svarade Todd, ”men just nu har han faktiskt lite nytt ute”.

Detta föranledde en liten jakt på nya Steven Wright-prylar. Så – detta är vad jag hittade. Enjoy.

Steven Wright, ny pryl

Kommentera

